Retouren & Levering

Alles wat je wilt weten over het ontvangen en eventueel retourneren van je bestelling bij Impulss

Bedenktijd

U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.

Voorwaarden

  • Retourneer het product compleet en bij voorkeur in de originele verpakking.
  • Producten dienen schoon en netjes te zijn om in aanmerking te komen voor retour of ruiling.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Zodra wij uw retour hebben ontvangen, krijgt u het volledige orderbedrag teruggestort binnen 14 dagen of ruilen wij uw product om. Enkel de kosten voor de retourzending naar ons zijn voor eigen rekening. Voor het omruilen van een product betaalt u geen extra verzendkosten, alleen de retourkosten

Aanmelden van retour of ruiling

Voor zowel ruilen als retourneren vragen we je vooraf contact op te nemen. Zo kunnen we u de juiste instructies meesturen.


Na ontvangst van uw retour storten wij het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding terug, mits het product in goede orde bij ons binnen is.

Custom icon

Aanmelden

Wij staan 5 dagen in de week van 9:00 tot 17:00 voor je klaar. In het weekend zijn wij helaas niet bereikbaar, maar op maandag zijn we er weer.

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.

Let op: waardevermindering

Je mag een product natuurlijk uitproberen, maar behandel het wel voorzichtig. Is het product of de verpakking meer beschadigd dan nodig is? Dan kunnen we een deel van de waarde inhouden. Zorg dus dat je je retour goed verpakt en in originele staat terugstuurt.

Beschadigd of verkeerd geleverd?

Oei! Heb je iets ontvangen dat beschadigd is of niet klopt? Laat het ons binnen 3 dagen na ontvangst weten, dan lossen we het meteen voor je op.

Nog geen verzendbevestiging gehad?

Wil je je bestelling annuleren of aanpassen voordat deze is verstuurd? Stuur ons snel een berichtje, dan kijken we wat er nog mogelijk is.