Ik wil graag een bestelling wijzigen, is dit mogelijk?
Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze wijzigen? Neem dan telefonisch contact met ons op, zodat wij zo snel mogelijk kunnen proberen om je bestelling te wijzigen. Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten kunnen we helaas niks meer voor je aanpassen.
Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?
Heb je een klacht over één van onze producten of diensten?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via onderstaande manieren, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Ik heb mijn adres verkeerd doorgegeven, wat nu?
Probeer de wijziging zo snel mogelijk aan ons door te geven. Zolang je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kunnen wij je adres nog aanpassen. Indien je bestelling ons magazijn heeft verlaten kunnen wij helaas geen wijzigingen meer aanbrengen (helaas heb je in dit geval geen recht op restitutie).
Ik ben influencer en ik wil graag met jullie samenwerken, is dat mogelijk?
We krijgen veel verzoeken wat betreft het ontvangen en reviewen van producten van ANVY. Dit vinden we natuurlijk super leuk! Helaas kunnen we geen producten opsturen naar iedere influencer. Iedere maand selecteren wij een aantal influencers en zij ontvangen een pakketje met producten van ons. Wil je ook graag in aanmerking komen? Stuur ons dan een berichtje met je gegevens
Gift bij iedere bestelling
(wordt automatisch meegestuurd met je bestelling)
Snelle verzending!
Van ma t/m vr voor 14:00 besteld, dezelfde dag verzonden!
Gratis verzending vanaf €25
Dankzij grote verzendkosten is het alleen mogelijk in NL
24/7 Bereikbaar
Dankzij onze nieuwe AI-assistent kunnen wij 24/7 bereikbaar zijn
Gift bij iedere bestelling
(wordt automatisch meegestuurd met je bestelling)
Snelle verzending!
Van ma t/m vr voor 14:00 besteld, dezelfde dag verzonden!
Gratis verzending vanaf €25
Dankzij grote verzendkosten is het alleen mogelijk in NL
24/7 Bereikbaar
Dankzij onze nieuwe AI-assistent kunnen wij 24/7 bereikbaar zijn